dinsdag 7 februari 2012

De give away, nu met beeld

Ik vond het vrij gedurfd dat jullie meedingen naar een cadeautje dat ge nog niet gezien hebt.
Want stel, stel dat ik écht een bus tec7 weggeef of een half tonneke teer (dat plakt serieus, smeer het maar eens in uw haar!), wat dan?
Daarom al een preview van wat erin zal zitten:

- Magneetjes, in allerlei kleuren en vormen ideaal voor het opfleuren van uw ijskast/dampkap/computer/chauffage en om lijstjes aan te hangen die ge nadien toch weer vergeet.
(Mijne favoriet is de Jezus-met-communicantje)


- Plakband (ahja, dat was nogal voor de hand liggend)


- Een velletje glitterstickers, voor de puber in uzelf!

- Een behangpapieren Sanseveria, ideaal om elke kamer in uw huishouden op te fleuren én om veel aan mij te denken! ;-)
De versie die ge hier ziet is wel de snelsnel-photoshop versie, want ik had honger en ging kebab maken. De 'echte' zal er wel een pakske beter uitzien, geen paniek!


- En voor zij die weten wat goed zit: een sponzen onderbroek!



Voilà, de winnaar wordt binnen een week bekend gemaakt.
Meedoen kan nog altijd, gewoon hier even zeggen wie ge wel eens zou willen binnendraaien.

16 opmerkingen:

  1. maar allez, dat onderbroek!! :-) Alleen al om dat eens te voelen heb ik meegedaan. Dat moet ZO zacht zijn! (en ook goed voor als ge écht geen goesting hebt. Manlief alvast ook niet als hij me daar in ziet rondparaderen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Die onderbroek wil ik nu wel ECHT eens nen keer testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik vind die behangpapieren sanseveria echt cool, dat zou zo goed staan in mijn 'atelier' ;-) Of op mijn slaapkamer, naast de echte sanseveria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Vooral die plakband (hier enkel een kerstman die een plakbandrolletje versiert, de mickey mouse van vijftien jaar geleden is ondertussen wel al op) en eigenlijk vind ik die stickers ook wel gaaf.

    Dedju, ik wil winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk met zo'n sponsen onderbroek dat niemand mij nog zou willen binnendraaien!! ;-))) Maar voor het comfort alles natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit de leukste give-away aller tijden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Na enige twijfel en een koude poep op de fiets, sta ik wel open voor zo'n sponsenen onderbroek (denk ik) :)
    En nu ga ik eens lezen wie er wie nog allemaal wil binnendraaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de onderbroek op mijn blog gezet. Dat het je maar veel reacties mag opleveren. En inspiratie dus. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bus tec7 had hier nog van pas gekomen hoor. Maar wat ik zag passeren is ook niet mis natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Magneetjes - heb ik zelf net een heleboel gemaakt, glitterstickers heb ik hopen in huis met mijn puberende meisjes, sponsen onderbroekskes: check het stapelke in mijn schuif en de sanseveria... niet nodig, ik denk zo al den helen dag aan u...
    Dus: voor mij de plakband, dank - uwel -merci, die kan ik nog wel gebruiken...! Of is dat hier alles of niks... dan ga ik voor de "alles" ah ja- want magneetjes, glitterstickers en sponsen onderbroekskes kunt ge nie genoeg hebben hé...
    Welke Noor ik - liefst in Noorwegen - ongelooflijk graag wil binnendraaien weet ge al !
    enne ...om naar Turnhout te rijden moet ik niet langs Geel zalle... (nog niet voorlopig, wie weet welke wegen ze binnenkort weer opengooien ...) dus uwen anderen gok zat wél deze keer! Proficiat... - nu het vak nog en ge hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben alleen maar blij dat ik heb meegedaan, kijk vooral uit naar de stickers! (nog altijd stiekem een puberke)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, nu wil ik gewoon nog harder winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Howhowhow! Ineens wil alleman die onderbroek of watte?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja seg, ik ga ze nog moeten hamsteren, voor het een rage wordt en ze overal uitverkocht geraken!

    BeantwoordenVerwijderen