vrijdag 6 mei 2011

Nog vier...

... weken en het is zover!
De kans is vrij groot dat het hier de volgende weken over niks anders meer gaat gaan dan trouwperikelen.
Moest u daar braakneigingen van krijgen, blijf dan best even weg, u weze gewaarschuwd!
Na de 4e juni word ik hopelijk wel weer normaal hoor.

Wat staat er op het programma zo'n 4 weken voor de dag?
De coiffeuse en de schminkster, zo leren ons de boekskes.
De kapster kreeg te horen: 'zoals het nu zit, maar dan wat mooier, maar zeker niet perfect afgewerkt!
De schminkster maakte een dagoog en een nachtoog. Het Lief en ik zien het verschil niet, maar het is wel schoon.


En verder: de vrijgezellenavond!
Ik breek mij al een week het hoofd over het verkleedthema.
Volgens de vriendinnekes heb ik het nog nooit aangehad en zit het ook niet in mijn verkleedkoffer.
Nu moet u weten, mijn verkleedkoffer, dat zijn eigenlijk 2 gigantische boxen, 2 grote boxen en een valieske.
De kans dat ik iets niet heb, is vrij klein.
Maar ze zijn super en kennen mij door en door.
Ik reken er dus op dat het morgen een geweldige dag gaat worden, met voldoende drank, uiteraard!
En wat zingen wij altijd als er drank in het spel is?



Als ik nog kan typen en het niet te marginaal overkomt, zwier ik hier morgenavond nog wel een kort verslag op, onder voorbehoud natuurlijk!

3 opmerkingen:

  1. the 10 things I hate about you!!! Hoe vaak heb ik die niet gezien. Het was liefde op het eerste gezicht met den heath...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja: en veel plezier op de vrijgezelle!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah...den Heath... veel te vroeg van ons heengegaan!

    BeantwoordenVerwijderen