zondag 15 mei 2011

Nog drie...

Het komt in orde, zeg dat ik het gezegd heb!
Het kleed is zo goed als klaar en werd goedgekeurd!
Zo goed zelfs dat ik op het balkon ging staan om aan de buurvrouw die in den hof aan  het werken was mijn kleed te laten zien onder luid euh... gekeel...
"Mevrouw, mevrouw, ik ga trouwen! En dit is mijn kleed!! Schoon hé!?"
Het was sterker dan mezelf...

Verder kan ik u meedelen dat ik al zenuwachtig begin te worden en dat ik niet behoor tot die klasse mensen die afvallen van de stress, integendeel...
Als iemand mijn koekskeskast wilt komen leegroven: voel u vrij!

Ruimtevisser was benieuwd achter het verhaal van de knieën, dus krijgt ze het.
Al was het maar omdat het ooit nog wel eens zal gebeuren.
U moet namelijk weten: LO op school en ik, wij gingen niet zo goed samen.
Alles wat met een bal, pluimpje, raket, doel of net was, was gedoemd om te mislukken.
Ik kan daar niks aan doen, ik heb geen dieptezicht.
Maar wat ik wel kan is 'den dolfijn!


Blijkbaar heet dat in het Engels 'de worm'.
Op de foto's die ik van mezelf gezien heb, zag dat er eerder uit als een potvis ofzo, maar die gaan we hier niet laten zien. Kwestie van mijn eigenwaarde nog een klein beetje te behouden.
Mijn knieën zien er nog bijna hetzelfde uit als vorige week, maar de zoon heeft de zijne ook opengevallen, dus zijn we assorti, hoera!

8 opmerkingen:

  1. Amai, merci om uw verhaal van de knieën te delen! (Merci, ruimtevisser!)
    Al vraag ik mij wel af of ge misschien de kosten (kapotte knieën) en baten (showbeest) eens moet afwegen. Allé, heel gezond kan dat toch niet zijn als ge elke keer uw knieën schaaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik daar kapotte knieën van krijg, anders kom ik er met 3 dagen stijve armen vanaf. :-)
    Er zal die dag wel iets geschort hebben aan mijn technische uitvoering denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha!

    Merci aan ruimtevisser, en aan u om dit te willen delen met ons ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan!
    En bedankt om het te delen, nu kan ik weer aan mijne verhuis beginnen ipv aan uw knieën te denken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Is nikske!
    En Kelly, ik heb vriendelijke koeien (mét bijhorende boer) gevonden, maar ze zijn nog nét niet vriendelijk genoeg voor mijn plan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik mis in heel het knieverhaal nog net 'bloemekes' met rood op de zere plekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar allé, Riet, die staan toch in de vorige post? Ik snap nu trouwens ook waarom dat niet meer gebruikt wordt, ge krijgt dat er langs geen kanten af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom het maar hier zeggen, want de kans dat je het bij Janina nog te zien krijgt, is vermoedelijk niet groot. De bruine Montana's zijn ook lekker. En ze smaken idd naar de Yes van vroeger.

    En nu ga ik hier lezen want het ziet er hier goed uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen