woensdag 15 augustus 2012

Weg, terug en weer weg.

Eerst iets rechtzetten: ik ben niet tegen onze brievenbus geknald, de Gilbert liet mij pas rijden op het einde van onze straat.
Ik begrijp die mens wel hoor, ik ben immers ooit effectief tegen onze brievenbus geknald.
Tijdens het oprijden van de oprit.
Die helemaal leeg (en breed) was.
Nuchter.
Daarom misschien ook dat de mens geen oog dicht deed terwijl ik reed en dingen zij zoals: 'ge moogt hier maar 90 rijden' en 'pas op dat die bak niet begint te zwenken'.
Soit, we zijn heelhuids ginder geraakt en heelhuids terug.
Het was maar een week, maar het was écht eens verlof.

En wat was één van de eerste dingen die ik zag op de camping?


Een caravan met (bijna) dezelfde gordijnen als die van ons!

Verder was er een strand op tien meter wandelen van de tent, was de voorspelde 21° uiteindelijk 36°, was het allesbehalve druk aan de zee en liep het er vol met vriendelijke mensen.



Zo, en nu op huwelijksreis.
Mét de campingkar, off course, want dat is echt een gerief!

16 opmerkingen:

  1. Wowh! Heerlijk zomerse temperaturen gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahaaaaa, ik ben zaterdag ook te vinden op je huwelijksreisplek! De Foo Fighters mag je nooooooit missen eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik acht de kans klein dat we elkaar gaan vinden tussen dat volk, zeker omdat ik ik niet van plan ben om mijn gouden botten aan te doen met dit weer. ;-) Maar ge weet nooit hé!

      Verwijderen
  3. Dju toch, pas ik niet in uw kabas? Ik wil anders wel mee op uw huwelijksreis. Veel plezier he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sterker nog: er is nog slaapplaats in de campingkar! Wees welgekome!

      Verwijderen
  4. zie maar dat ge niet over een paar tenten rijdt, daar op de ppcamping!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, maar de Gilbert is de tent al gaan opzetten, speciaal voor mijne moederkesdag!

      Verwijderen
    2. Ook ne moederkesdagcadeau waar werk inkruipt dus! :-)

      Verwijderen
  5. dat is nu nog eens een plek om op huwelijksreis te gaan zie! Pas maar op dat ge uwen Gilbert niet verliest ginder, of dat uw schoon tent niet gaat vliegen, de kans is klein dat die anderen (van op die camping) hun gordijnekes aan u willen verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We zitten niet op de officiële camping, maar logeren in de - houdt u vast- Hasseltse Beverzakstraat.
      Alleen die naam al is geweldig!

      Verwijderen
    2. Dan gaat ge de Gilbert wel weer vinden, die straat kan ie vast onthouden en terugvinden!

      Verwijderen
  6. Sorry, nu snap ik pas die Beverzakstraat. Dus mijn vorige opmerking moet je negeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo in het donker is dat stofke van de tent toch niet helegans lelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar nee, natuurlijk niet, maar ik kan hier toch moeilijk verkondigen dat ik ze ondertussen al schoon begin te vinden!?

      Verwijderen