vrijdag 13 juni 2014

Fair Wear friday #3

Oh echt, ik ga hier weer geen punten scoren, vrees ik. De volgende keer doe ik een Fair Wear Uitgaan foto, want ik doe precies alleen maar kleren aan de comfortabel zitten.
Straks gaat alleman hier nog denken dat er niks deftigs in mijn kleerkast hangt!
Maar serieus: voor mijn werk is dat wel nodig, zeker vandaag!

Bon, de outfit:

Broek:
Mottig en trekkerachtig, I know, maar dit zit zo gemakkelijk! Aangezien ik niet graag geld uitgeef aan lelijke kleren, viel het kei goed mee dat ik deze in de kringwinkel vond voor maar 4€.

T-shirt:
Ook van de kringwinkel. Ik flockte er dit logo op, met toestemming van de kunstenaar, of course!

Schoenen:
Zo snel mogelijk uitgedaan na een snikhete dag en écht geen zin om ze terug aan te doen.
Het zijn luipaardpluche Visions. De Gilbert heeft net dezelfde, wij zijn kei romantisch!

Pose:
Is er helemaal naast! Ik had vòòr de zak met rommel moeten gaan staan in de hal, doeme toch!

Geheel:
2 op 3, die schoenen zijn niet eerlijk, maar de rest is top (en comfortabel!!).




Trouwens: nog een week om je goed hart te laten zien én misschien wel de antilopen te winnen!!!
                                                           KLIK SNEL HIER!!!

2 opmerkingen:

  1. ja, gij hebt wel de juiste connecties in dat kunstwereldje precies, eerst de Jan, nu dit. Maar of ik dezelfde schoenen, of voor mijn part dezelfde joggingbroek of Kawee romantisch vind?? Uw outfit was wel helemaal aan de gelegenheid aangepast, dat telt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de broek valt iet erg op, tegenlicht is jouw vriend :D en de schoenen zijn wel de max!

    BeantwoordenVerwijderen