dinsdag 25 februari 2014

Wij zijn helemaal geen antilopen!

Herinnert u zich deze nog?
Het philleke dat eigenlijk niet van mij is, maar van het WWF .
't Is te zeggen: de zin is van het WWF, de tekening: die is van mij.
De collega die nog gekker is van Radio Oorwoud wierp er een blik op en zei: "Maar waarom hebt gij herten getekend?"
Inderdaad, ja: HERTEN!
Het is overduidelijk dat ik niks van biologie ken en jullie al evenmin!
Chance dat het rechtgezet werd voor het eerste philleke gedrukt werd.
Want ziehier:


Er zijn er een stuk of tien van gemaakt, met liefde gezeefdrukt op gerecycleerd papier.
Die moeten hier uiteraard niet blijven liggen: ze mogen de deur uit.
Liefst voor een goed doel.
Natuurlijk was ik rijkelijk te laat om mee te doen met de tombola vaar Syrië, maar misschien is er nog wel iets anders.
Ik kijk eens rond, begint u alvast maar te sparen!

Het zijn trouwens niet de eerste phillekes die gedrukt werden, eerder was er deze al.
Met de nadruk op 'was': nog voor ze allemaal hun nieuwe eigenaars konden bereiken, speelde ik ze kwijt. Maar goed: ik maak er nieuwe, al kan dat wel nog enkele weken duren...

14 opmerkingen:

  1. Oh die wil ik zo hard voor in onze tijdelijke living! Ik spaar! (een beetje)
    En lol zeg, antilopen, herten, da's allemaal hetzelfde :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil er ene, als het betaalbaar blijft ;-), ik vond die herten wel tof, zonder te weten....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ik ik ik! Als visuele motivatie om steeds met de fiets te gaan vanuit de nieuwe woonst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WIj wij wij! Hoeveel, waar, voor wie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. cool, ik leg alvast een centje opzij! 't Is nu ook nog niet bepaald peis en vree in Syrië, dus daar kunt ge nog wel wat mee aan denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ook ik ook ik ook, stuur maar samen op met de kerstboom zeefdruk :D Zie wel dat ik nog wat geld over heb om verder te verbouwen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah, zou heel mooi staan naast die andere die ik al heb :-), dus ik begin te sparen, en vond de herten ook wel mooi, hoor, wie maalt daar nou om.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooh, zo mooi! ik ben ook fan en kandidaat! je gaat er niet komen met een stuk of 10....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou hem heeeel graag kado doen aan een fietsende collega. ik zelf hang hem liever niet op, ik heb geen zin in hoongelach (vermits ik echt bijna nooit fiets)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zijn hier allemaal al uitgedeeld zeker? Mocht je er toch nog eentje te veel hebben, ik heb een vriend die zo hard antilopen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil die ook wel voor m'n fietsgekke vriendin, zelf wacht ik nog vol ongeduld op de meer diepzinnige "Dela"-favoriet ;-)
    - een Phillekes-fan van het eerste uur -

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super! Je zou er daar beter wat meer van maken, want wij willen er allemaal eentje :)

    BeantwoordenVerwijderen