maandag 9 februari 2015

Fair wear friday: de pas geshopte editie

 De zoon is dan wel schattig, maar ik wil af en toe ook een blik in mijn kleerkast werpen.
Op de foto ziet u een volledig eerlijke outfit die mij in totaal de volle15€ heeft gekost.
Ja: 15€, ik vind het trouwens extra plezant om dat erbij te vermelden.
Want zeg nu zelf: wat is er fijner dan mooie  kleren kopen voor geen geld?
Jep: mooie tweedehands kleren kopen voor geen geld!

Het truitje komt van bij Think Twice, hier al meermaals vermeld als één van mijn favoriete winkels. Ik kocht het tijdens de solden voor de volle 4€.

Het rokje is eigenlijk een kleedje, gekocht op de tweedehandsbeurs in het jeugdhuis, waar ze geregeld zo'n beurs houden. Hoera!
Nog hoera: ik betaalde er 4€ voor én kreeg al superveel complimenten.

De laarzen zijn misschien iets minder goed zichtbaar op de foto, maar ze krijgen nog wel eens de aandacht die ze verdienden. Ik vond ze op diezelfde beurs. Echt: topdag!
Goedgekeurd door mijn persoonlijke podoloog & schoon: kan het nog beter?
Ja dat kan: ik betaalde er 7€ voor.

Ondertussen kan u ook zien dat mijn gebit weer volledig is. Ik kan u zeggen dat ik daar zeer gelukkig mee ben en ook plan om dat zo te houden, maar hierover morgen meer!
(Wat? Morgen? Ja: morgen, die blogfrequentie mag terug omhoog, vindt u niet?)

Waar ik ook zeer gelukkig mee ben, is het Fair Fashion Fest in Gent op 1 maart. Een blik op het programma doet mij wel vermoeden dat het gerust twee dagen zou mogen duren, maar kom, ik hou wel van een uitdaging op z'n tijd!


8 opmerkingen:

  1. Die blog frequentie mag idd naar omhoog.
    outfit dubbel en dik goedgekeurd. Tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wablieft?! 15 euro?! Mét laarzen goedgekeurd door de podoloog?! Da's ferm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zotjes, een Fair Wear Friday op een dinsdag! ;-)
    Leuke outfit en hoera voor verhoogde blogfrequentie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooooo goed geshopt dat ge echt niet mocht wachten tot vrijdag. Zotjes. Het leven mag ook al eens meezitten he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice! Vooral uw truitje steekt mijn ogen uit, goed gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen