zondag 6 mei 2012

Euhm, niet okay!?!


Op de eerste (halve, we moeten daar stilletjesaan terug aan gewend geraken) dag dat de Gilbert terug thuis was, zouden we naar de plaatselijke zoo gaan.
U leest dat goed, ik woon in een boerengat, maar op fietsafstand is hier één van de tofste dierentuinen!
Maar goed, het regende oude wijven en een alternatief werd gezocht: zetelzoeken.

Ten huize Sanseveria is men toe aan een nieuwe zetel, tot mijn grote spijt.
Ons exemplaar van 50€ uit de kringwinkel begint uit elkaar te scheuren en de kinders mogen er van mij amper in gaan zitten, uit angst dat ze het erger maken.
Hij gaat niet naar het stort, maar naar de kelder alwaar hij zal wachten op de dag dat de Sanseveria hem eigenhandig terug in al zijn glorie zal herstellen.
Hij zal lang moeten wachten, dat wel ja.

Maar goed, wij gingen zetelzoeken.
Er werden enkele exemplaren gekeurd, er werd van mening verschild en er werd uiteindelijk niets besloten of gekocht, want zowel de Gilbert als ik zijn geweldige twijfelwijven.
Waar we wel direct zeker van waren, was van het feit dat mensen die het volgende beeldje in hun living hebben staan een beetje vies zijn.
En dat mensen die dat produceren slechte smaak hebben.


 

19 opmerkingen:

  1. OMG, wat een lelijk ding. Da geraken ze zelfs in de Kringwinkel nie kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat is gewoon voor op uw kast te zetten en heeft geen enkele functie of wat? Dat is dus geen spaarpot of een sangria-bowl of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft die tepel nu een gaatje? Is dat een peper en zout ding? Of een heel foute mascotte van LLL?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooooo fout! Zijn dat dan ook mensen die geen naaste geliefden hebben, omdat ze zich anders weinig zouden aantrekken van wat die geliefden denken? Zijn het dus asociale gevallen? Of hebben die wel enkele naaste geliefden, maar hebben die geliefden een even afgrijselijke smaak?

    Want hoewel het niet de bedoeling is om heel u leven te staan twijfelen als uw hart 100% achter iets staat, is een beetje rekening houden met uw omgeving toch een minimum, vind ik. Moest dat bij één van mijn geliefden in de living staan... ik zou mijzelf stilletjes in de zetel weten zitten, gapend naar dat postuur(ke) en mijzelf veel vragen stellen. Het zou mij ontzettend afleiden van andere mogelijke gespreksonderwerpen!

    (En ik heb over de wortelen op mijn blogbericht zelf geantwoord. Ik was er gewoon niet als de kippen bij. Maar voor u geen paniek dus! ;p)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jamaar, koopt er überhaupt iemand zo'n ding? Of is dat stock van jaren terug?

      Verwijderen
  5. (Allé, als uw hart 100% achter iets staat, dan moet ge niet twijfelen natuurlijk. In andere gevallen vind ik wel dat ge toch eens moogt nadenken over uw geliefden.)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelfs ik als vroedvrouw zie de schoonheid van dit beeldje niet in. Tenzij ik aan mijn patiënten wil illustreren: 'kijk madam, zo voelt het op dag 3 als ge stuwing krijgt'. - NOT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. miljaar wa voor gedrocht is me dat.. kmoest wel lachen om de reactie van De zuster van :D "sangria bowl" haha

    Nuja zoals Celestine zegt, als uw hart daar echt 100% achter staat..maar dan moet ge zowiezo al een vijs mankeren om daar achter te staan. En dan trekt ge dus ook mensen aan zonder vijzen, wat dus leidt tot een vicieuze cirkel van blote tetten beeldjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nieje, da's echt nie ok - en als het al een spaarpot zou zijn, dan stel ik me meteen de vraag waar het gleufje dan wel zit...euh?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vraag mij nu eigenlijk ook wel af of dat ding een functie heeft. Vreemd en fout is het inderdaad alleszins!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is dat misschien een vruchtbaarheidsbeeldje dat ze ergens in een grot hebben gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ooooow my god! niewaar! Ma sanseveria, hoe komt da nu dat gij altijd van die dingen tegenkomt?? :) hier bij ons heb ik da nog nergens gezien! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. he wij hebben dat ook al zien staan, in den OKAY, ik zei direct tegen manlief... 'oei hier verkopen ze alleen maar meubels voor in DE straatjes'...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gemaakt door de plastische chirurg van Leslie Ann Poppe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het niet slecht. (of is dit nu een typische mannen reactie?)

    BeantwoordenVerwijderen