zondag 13 februari 2011

Dit weekend...

...gingen we naar Gent met de kinders.
Er dienden baby's en een whiskyfestival bezocht te worden.
Dat laatste deed het Lief trouwens zonder ons, zo pedagogisch verantwoord zijn we nog net!
Dus na het bezoek aan deze lieftallige jongeman (en het op stelten zetten van het hele huishouden), reed ik met het kroost naar huis.

Ik vond het wel spannend.
Ge zijt toch 'op de vreemde' en ge weet nooit hoe de kinders zich dan gedragen...
Best wel goed eigenlijk!
Buiten het ontiegelijk vroeg wakker worden van de dochter (wat er wel voor zorgt 'dat ge nog iets aan uwen dag hebt'), waren ze in mijn ogen vrij voorbeeldig!

De zoon was fan van de trams, de bussen en de bootjes (wij hebben dat hier niet).
En plots beseft ge dan dat hij echt wel groot wordt...
En dat hij binnen een maand naar school gaat....
En dat ik daar helemaal nog niet klaar voor ben....


De Vince, mijnen held!
Heeft er iemand een zakdoekske?

Ahja, moest ge uzelve afvragen hoe dat er uitziet, een weekendje weg met de kinders, zo dus:


En dan had ik voor mijzelf niet eens veel meer bij dan proper ondergoed...

2 opmerkingen:

  1. Ik las 'baby' en 'whiskyfestival' in één zin en was even van mijn melk, gezien 'melk' nu net hetgene is wat je bij 'baby' zou verwachten. Maar dat was snel weer over, en toen leek het allemaal een gezellige boel.
    (En die autopuzzel. Inderdaad, zucht, die autopuzzel.)

    BeantwoordenVerwijderen