woensdag 11 juni 2014

We zijn er bijna!

Feest!
Met al diegenen erbij geteld die vooraf al gestort hadden, zit het totaalbedrag van de Antilopen al aan 154€!
Maar... 154 is natuurlijk nog geen 200€, daarom nog eens een warme oproep.
Val iedereen rondom u nog eens lastig, bekijk of die extra 4€ er echt niet meer af kan, vermeld het langs uw neus weg aan al wie u liefheeft als 'enige cadeau dat ik wil voor mijn verjaardag'!

En als ik van jullie iets vraag, krijg je natuurlijk iets in de plaats!
Per schijf van 20€ dat het bedrag boven de teller van 200€ gaat, steek ik een Antilope extra in de pot.
(max 3)
Dat wilt dus zeggen, dat als jullie in totaal 260€ gestort hebben, ik niet één, maar 4 exemplaren verloot!
Meer winstkansen voor alleman, hoera!

Diegenen onder jullie die nu denken: 'allemaal fijn, maar wat gebeurt er met de andere 2 exemplaren?'
Heel simpel: het ene hangt in mijn living en het tweede geef ik aan Hannelore Bedert of de mensen van het WWF, als alles hier achter de rug is.

Dus kom: zoek al het kleingeld in uw jaszakken bij elkaar, kijk eens tussen de kussens van uw zetel, ga nog snel driekoningen zingen en stof uw bankkaart af!
Storten kan nog tot en met 20 juni en liefst hier!




7 opmerkingen:

  1. Ik heb net nog geprobeerd, maar het lukte niet! Ik ben nu wel van plan om het straks nog eens te proberen, maar (mezelf kennende) zal ik dat misschien vergeten. Dus in principe zou ik steunen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch niet weer problemen met het systeem? Komaan jong, denk er nog maar eens aan!

      Verwijderen
  2. Aaarghh, ik word hier dus onnozel van hé. Eerst stort ik, maar krijg geen bewijs (en ik was te lui om dat terug te zoeken via mijn pc-banking), dacht... och, ik stort dan nog wel eens als 't in orde is. Nu wil Ogone weer niet mee werken! Grrr. Ik wil echt wel graag meedoen hoor :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bij mij lukt het ook nog steeds niet, die Ogone wil niet mee. Ik blijf ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Boehoe voor het online bankieren, maar kom: nog vijf dagen, dat moet lukken!

      Verwijderen
  4. Heb net geprobeerd te storten om tot aan het streefdoel te komen, maar krijg steeds een foutmelding van Ogone zowel met mijn bankrekening als met een kredietkaart!

    BeantwoordenVerwijderen