zondag 13 oktober 2013

De post op!

Morgen vertrekken ze, eerst richting Ninove en Weerde en daarna de lijst verder af.
Ik ben echt benieuwd, vooral dan hoe lang het allemaal gaat duren voor ze gevuld terug thuis zijn.
En niet in het minst of de post erin zal slagen om ze niet kwijt te geraken!
Ha, dat wordt hier een steekproef van jewelste, zou ik daar geen subsidies ofzo voor kunnen krijgen?

Nog eventjes voor de duidelijkheid:
*Je krijgt het boekje thuis met de post
*Vul het op uw gemak in met een tas thee/koffie/wijn: ge moogt erop smossen, zolang het maar leesbaar blijft.
* Stuur het terug naar mij.
*Je mag de enveloppe gerust hergebruiken, ik weet niet hoe dikwijls dat gaat lukken, maar het zou wel tof zijn als ze de volle tien rondes mee kan.
Als ze na twee keer al bijna uit elkaar valt is dat natuurlijk geen ramp. Als ge mij wilt verblijden met een schoner exemplaar is dat ook niet erg hoor!

Er zijn hier wel een heel aantal enthousiastelingen die in alle extase zijn vergeten om hun adres door te mailen. Geen paniek, druk op het enveloppe-icoontje in de zijbalk en ik voeg u alsnog toe aan mijn, tot nu toe nog, feilloze administratie.
't is nikske.

18 opmerkingen:

  1. -valt op haar blote knietjes-

    Mag ik ook nog meedoen met het vriendenboekje??? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nogal lui van aard en ga ervan uit dat ik aan de beurt kom als Annelies het heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weerde wacht ! Heb vandaag al geoefend in de vriendenboekjes van de kinderen van de klas.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat ik dat hier helemaal gemist heb. Dat komt ervan als je elders het schoon weer gaat uithangen. Als er nog een blaadje vrij is doe ik graag nog mee juffrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In boekje nr 3 is nog plaats, mail je gegevens en de post doet de rest (hopelijk).

      Verwijderen
  5. Ik had moeten antwoorden. En ik deed dat niet. En ik durf het eigenlijk niet meer vragen. Maar oh. Stiekem zou ik dat toch ook wel tof vinden, om in uw vriendenboekske te schrijven. 't Zal dus voor de volgende keer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha, maar ik heb nog exemplaar nr 3 liggen, stuur dat adres maar door!

      Verwijderen
  6. Goed en wel gearriveerd in Ninove! Zo de spits moeten afbijten is wel wat griezelig zeg!
    Maar ik troost mij met de gedachte dat ik uw eerste vriend ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begon al schrik te krijgen dat de post ze al kwijt was! oef!

      Verwijderen
    2. Ingevuld! Ik zoek nu nog mijn meest flatterende foto. Maandag zwier ik het terug in de bus!

      Verwijderen
    3. Het is de snelst gevonden foto geworden, in een poging om de opgelopen vertraging wat goed te maken. Sorry daarvoor vriend!

      Verwijderen
  7. Het mijn is ingevuld en alweer op de post....ik snapte wel niet hoe ik de omslag kon recuperen......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn er ook mannen die meedoen of is dit iets typisch vrouw-zijn-ding.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer zwans, mijn excuses voor het late antwoorden: er zit één persoon tussen met een nogal mannelijke naam, maar geneer u vooral niet en doe gerust mee!

      Verwijderen
  9. Hey miss sanseveria,
    Waarschijnlijk hebt ge al genoeg gegadigden...maar moest ge nog een plaatske hebben..ik wil ook wel meedoen. Met het risico natuurlijk dat het boekske bij hier thuis kwijtgeraakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur uw adres maar door, dan stuur ik het op! (kan het rode salopetje mee terugkomen? het petekind gaat daar binnenkort beeldig mees taan)

      Verwijderen