woensdag 16 maart 2011

Gewonnen!

Enfin, niet ik, maar 'the sister of'.
Zij kwam als eerste uit de dochter haar mond.


Proficiat! Als je een mailtje stuurt met je gegevens, dan komt de kaart eraan!
Voor de anderen: ooit moet ik nog eens oprommelen en ik garandeer u, dat er nog prijsbeesten boven zullen komen! Het is gewoon een kwestie van tijd (en goesting)!

Moesten er hier trouwens mensen zijn die zich afvragen hoe het gaat met mijn schimmel.
Awel, niet zo slecht als verwacht.
Ik ga niet iedereen kunnen voederen, ook al zijn jullie niet met veel, maar voor mezelf zit er toch wel toast champignon in:


Verder zaten er bij de zoon zijn vorige schoenen zaadjes en een diy-potje. Vol enthousiasme werden de dingen geplant en als bij wonder groeien ze geweldig goed!
Enig minpunt: er stond niet bij wat het was.
Iemand enig idee wat er op mijn vensterbank groeit?



9 opmerkingen:

  1. Misschien heb ik iets gemist, maar waarom zit er zaad bij schoenen? Of hing het eronder?
    Geen idee trouwens, wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk meteen aan reukerwt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woohoo, super! Uw dochter heeft dat fantastisch gedaan! Ik mail zo snel mogelijk m'n adres door. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De schoentjes waren van ocra, een eco-merkje dat ebkel met natuurlijk gekleurd leer ed werkt. Om dat te benadrukken zat er een zakje met zaadjes bij.
    Maar dus, mogelijk reukerwten?
    Ik vergelijk ze binnen een week nog wel eens met de gegoogelde foto's, want ze groeien als kool!
    En ja, dingen in haar mond steken, is één van haar specialiteiten (de andere is brullen, gewoon omdat ze dat leuk vindt).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja lap, nu heb ik zin in toast champignon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. volgens mij is het heel simpel: die zijn zijn van de ocraplant !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We gaan het nooit zeker weten, want het plantje is kapot gegaan... :-/
    Misschien had ik het moetren uitplanten, maar onze tuin is nog 'in ontwikkeling' en ik ken daar echt niet veel van...

    BeantwoordenVerwijderen